Mam blogerek fanaberie i najlepsze prezenty!

mam-blogerek-fanaberie

Dokładnie miesiąc temu pojechałam na wspaniałe spotkanie Mam Blogerek Fanaberie w Poznaniu, o którym możecie przeczytać TUTAJ. W sieci już od kilku tygodni  krąży fama, że to był najlepszy zjazd mam blogerek, a wszystko dzięki organizatorkom Kasi Maamaa Baalbinkaa i Karolinie Matki Polki Fanaberie.

Dziewczyny stanęły na wysokości zadania i odniosły sukces. Oprócz wspaniałej atmosfery i miło spędzonego czasu, który długo zostanie zostanie w mojej pamięci, przywiozłam dwie wielkie torby prezentów. Wszystko dzięki cudownym i hojnym sponsorom. Oczywiście najszczęśliwsza jest Pyzusia. Uwielbiam te chwile, kiedy dobiera się do torby i wyciąga przeróżne upominki.

Sami zobaczcie co przywiozłam:

Ponoć mam szczęście, bo kolejny raz udało mi się  przygarnąć fajne prezenty. Piękna pościel w sarenki od Paisley, która otula Martynkę do snu.

dsc05301

dsc05300

Sówka przytulanka od Cat Corporation – Pysiaki dała mnóstwo powodów do radości.

20160320_120742

Przepiękna czerwona poszewka w groszki  od Kolorowy Świat Katarzyny

dsc05311

Maskotka od  Szpulka Handmade 

20160314_155911

Misiek od MyCuddle

12966010_10205133816299800_477562492_n

Zabawki Little Tikes chyba każdy zna :) Martynce czas kąpieli umila świecąca fontanna.

20160314_153742

A teraz coś co moje dziewczyny uwielbiają, czyli książeczki.

Wydawnictwo Zielona Sowa każdej z dziewczyn dopasowała czytelniczy upominek. Gabrysia otrzymała książkę „Malfetto. Mroczne piętno”, która jak najbardziej ją zainteresowała i trafiła w jej gust. Ponoć warto ją przeczytać, więc niedługo recenzja na blogu. Natomiast Martynka otrzymała Gram z Sówką Zuzią –  ”Łąka i las” i książeczkę „Monia ratuje Faraona”

20160318_120603_1

dsc05333

Wydawnictwo Literatura podarowało wzruszającą powieść o przyjaźni „Król” oraz zakładki i książeczki reklamowe

20160314_153459_0

Audiobook od Wydawnictwo Jungoffska i Piotr Fronczewski czyta „35 maja albo jak Konrad pojechał konno do mórz południowych” Ericha Kästnera

20160318_121241_1

Od Media Rodzina mini książeczki i katalog wydawniczy.

20160314_155642_2

Wydawnictwo Siedmioróg również dopasowało książeczki: dla Martynki „Balbinka”, a dla Gabi „Tajemnica kaszlącego smoka” z serii detektywistycznej.

20160318_120126_0

Bardzo mądra książeczka „O doboszu drewnianym ludku, który mieszkał w ogródku” od Wydawnictwo BIS i niebawem recenzja na blogu.

20160318_120644

Kolorowanka naklejanka od AWM 

20160318_120200_0

Seria książeczek o przygodach Lalanki i jej przyjaciół, a o firmie Lalanna pisałam TUTAJ

20160318_120052_0

Crazy Drawings podarowało bardzo modne antystresowe i relaksujące kolorowanki dla dorosłych, które podkrada mi notorycznie Gabrysia ;)

20160317_151434

Coś co zajmuje obie moje dziewczyny to układanka od Edumal

20160318_114616_0

System Edukacji PUS to przede wszystkim edukacja poprzez zabawę i dzięki kilku propozycjom miałyśmy okazję poczuć się jak dzieci na spotkaniu. A ja wygrałam gry Labirynt i mistrz Getriko od Wydawnictwo Epideixis.

20160314_154321

Dziecięce zestawy plastyczne „Obrazki Piaskowe” do kreatywnej zabawy od wrocławskiej firmy Amadora

20160318_115240_0

Pojemniczek na owocki lub inne przekąski od sklepu internetowego ABC Kid

20160314_153135

Piękne pompony Art Pompon, które idealnie będą pasować do kącika Martynki

20160314_152227

Dopełnieniem aranżacji będą literki Peticado. Są przepiękne!!!

20160318_122120

Woreczek z lawendą już wisi w mojej garderobie - Lawendowa manufaktura 

20160314_151850_0

Specjalistyczne wkładki do butów Danielki 

20160314_152046_1

Rajstopy dla mamy i  córek Gabriella 

20160314_154645

Jednorazowy nocnik od Zapa to obowiązkowy gadżet w podróży.

20160318_114841

O właściwościach zdrowotnych oleju lnianego SemCo chyba nie muszę pisać! Polecam!

20160318_120016

Coś dla mamy i dla dziecka od AgiBagi.

20160318_121551

20160318_121219_0

Pyszne, naturalne i zdrowe soki z Kałęczowa od Wiatrowy Sad

20160318_121442

Dzięki  Mama i ja miałyśmy jeszcze wodę do przepłukania gardła po długich wieczornych pogaduchach

20160314_155445_1

Owocowe batony Frupp zostały szybko pochłonięte przez dziewczyny i bardzo im smakowały! Śniadaniówka na pewno przyda się Martynce w szkole.

20160314_142012_0

Dzięki Artepoint mamy ramki na zdjęcia

20160314_155816_1

Od Katarzyna Papieska naszej Pani Fotograf otrzymałyśmy drobny upominek na notatki z wykładu.

20160318_115420_0

A teraz kosmetyki:

Oillan znane i bardzo lubiane przez naszą rodzinkę

20160314_140120

Bepanthen z tą firmą znamy się od dawna, bo już ponad piętnaście lat

20160318_120946_0

Wybrałam już po raz kolejny kosmetyki Plus dla skóry dla moich dziewczyn, o których będziecie mogli niedługo przeczytać recenzję.

20160314_152509

Naturalne kosmetyki marki Bio Line, o których tylko słyszałam, więc będziemy testować i pisać jeszcze o nich.

20160314_152742

Kolejny naturalny kosmetyk to mydło kuchenne od Yope

20160318_121514

 Bielenda ufundowała płyn micelarny i fluid kryjący

20160314_140321

Kolejne kosmetyki ekologiczne od  drogerii Ekozuzu

20160319_132433_0

Cień do powiek Felicea, pierwszej polskiej marki kolorowych kosmetyków naturalnych.

20160319_132511_0

Od Neauty  cień mineralny i próbki podkładów

20160314_140249

Lakma - próbki Sidolux i kapsułek Perlux 

20160314_153218_0

Każda z uczestniczek dostała przypinka z nazwą naszego spotkania, nazwą bloga i imieniem jego autorki od Przypinki.pl

20160314_152429

Wszystko to zapakowane było w torby od  PluszAnki i Dear Eco

20160317_152148

20160318_122223_0

Paczka z ostatniej chwili, która dotarła do nas kilka dni temu  od  Feedo

12987183_566873436809622_6045685863558212164_n

Dziękujemy za te wszystkie cudowne prezenty organizatorkom i przede wszystkim sponsorom za wsparcie  imprezy!!!

mbfmbf-2

,
25 comments on “Mam blogerek fanaberie i najlepsze prezenty!
  1. Przeraża mnie ogrom zdjęć do ogarnięcia tego posta :) Moje nie są tak łądne jak twoje czy innych dziewczyn…musze sobie zorganizować jakąs fajna jasną płytę, która będzie mi służyc za tło….. :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>