Dlaczego lubimy Walentynki? + KONKURS i WYNIKI

heart serce

Walentynki trafiły do Polski wraz z kultem świętego Walentego z Bawarii i Tyrolu, popularność zyskały jednak w latach 90. XX wieku.

Dlaczego lubimy Walentynki? Dla większości z nas dzień zakochanych  to wyjątkowy moment, ponieważ w czasach kiedy ciągle się spieszymy, warto zatrzymać się i spędzić wspólnie miłe chwile. Każdy z nas lubi być w towarzystwie swojej drugiej połówki czy też dostawać niespodzianki od najbliższych. 

Wiem również, ze jest wielu sceptyków, którzy twierdzą, że to święto jest zbyt komercyjne, że kochać trzeba cały rok, a  nie tylko w dzień zakochanych. To prawda, ale czy nie warto celebrować tego dnia  tak jak to robimy np. w Dniu Babci, Kobiet, Mamy czy Taty?

To będzie miły akcent w naszym życiu, jeśli mamy pomysł na to jak spędzić ten dzień lub wieczór z osobą, która jest dla nas ważna, którą kochamy… Każdy moment do okazywania uczuć jest dobry. Niech ten dzień będzie niezwykły.

Pomysłów co robić w taki dzień jest mnóstwo:

- spędźmy ten czas tylko we dwoje i idźmy na spacer, do kina, teatru czy do restauracji, wyjedźmy na niesamowity weekend,

– przygotujmy  romantyczną kolację w domu, sami lub wspólnie (to dobra okazja, żeby na chwilę zapomnieć o naszej diecie i  zaszaleć :) 

- pomyślmy o doskonałym prezencie, może to być drobiazg, możemy go nawet zrobić sami, niech to będzie  niespodzianka.

- poświęćmy odrobinę czasu na zwykłe i szczere rozmowy, powspominajmy…

Wykażmy się pomysłowością i zaskoczmy  partnera.  Warto pomyśleć nie tylko o mężu czy chłopaku, ale również o naszych najbliższych, których  kochamy. Podziękujmy  za to, że są obecni w naszym życiu, że nas wspierają i kochają.

A Wy jak spędzacie ten dzień? Lubicie i obchodzicie?

My mamy taką niespodziankę, zobaczcie sami :)  Piękne serducho do auta, ze zdjęciem i dedykacją.   Takie cuda znajdziecie u Ma-Made

12688016_1698600570386197_2771157932401508808_n

Mam również dla Was miłą niespodziankę z okazji Walentynek, którą zorganizowałam wspólnie z zaprzyjaźnionymi rękodzielnikami.

KONKURS WALENTYNKOWY 

Regulamin:

1. Lubimy:

- Ma-Made

- CollarMe

- Koko_Art

- KOLEKCJA

- Mamali

- Ekokropka

- AppleBerry – sewing hand made i

Pyzuszkowo jeśli jeszcze nie lubicie, a chcecie :)

2. Zapraszam do udostępnienia publicznie plakatu konkursowego: (klik)

12666480_1025506584159907_1320672460_n

3. W jednym komentarzu pod plakatem:

- wpisujecie jak zamierzacie spędzić ten wyjątkowy dzień?

- wybieracie nagrodę,

- możecie zaprosić  znajomych.

Konkurs trwa od 3 lutego do 14 lutego 2016 r. Organizatorem konkursu jest pyzuszkowo.blog.pl.

Uczestnikiem konkursu może być tylko pełnoletnia osoba, która posiada profil na Facebooku.

Wyniki będą ogłoszone do trzech dni po zakończeniu zabawy, a zwycięzcy będą wybrani przez organizatora .

Sponsor ma czas na wysłanie nagrody do 30 dni wyłącznie na terenie naszego kraju. Nagród nie można wymienić na inne ani na na ekwiwalent pieniężny.

Uczestnicy konkursu zgadzają się na przetwarzanie danych osobowych tylko i wyłącznie na potrzeby konkursu dla organizatora i fundatorów nagród.

Jeśli zwycięzcy nie zgłoszą się w podanym przeze mnie terminie z danymi adresowymi do wysyłki, wtedy zostaną wyłonione nowe osoby.

Zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie.  

 Wszystkie nagrody i sponsorzy są  przedstawieni poniżej, klikając w ich nazwę zostaniesz przeniesiony na ich fp.

Nagrody są różne i każdy znajdzie coś dla siebie :)

WYNIKI

1. Spersonalizowane serduszka dla dwóch osób od Ma-Made

wymiary serduszka 6cm wygrywają: Sylwia Świderska i Marzena Mazur

12625820_1694595950786659_511150871_n

2. Skórzana biżuteria: kołnierzyk i bransoletka od CollarMe 

wygrywa Joanna Gaca – Grabarek

12662718_935506579865552_3963703615720251434_n

3. Podusia w kształcie serca od Koko art 

Bawełna, hipoalergiczne wypełnienie, wymiary ok. ok 33×30

wygrywa Anna Tychanow

12674291_1238504379568156_866860013_n

4. Spersonalizowana poduszka, torba lub worek do wyboru przez zwycięzcę od KOLEKCJA 

wygrywa Aleksandra Filipowska 12666325_1115008921872813_2122007415_n

5. Biżuteria niespodzianka od Mamali 

wygrywa Kamila Mainczyk

biżuteria

6. Walentynkowy śliniak w serducha od Ekokropka 

wygrywa Martyna Salich

12665704_462717683933270_1357362334_n

7. Spersonalizowany króliś tuliś od AppleBerry – sewing hand made 

wygrywa Sylwia Wnuk

króliś tuliś

Wybór nie był łatwy! Jednak trzeba było wyłonić zwycięzców. Osoby, które wygrały bardzo proszę o kontakt ze mną!!!
Gratuluję!!!
 Bardzo dziękuję przede wszystkim sponsorom za przekazane wspaniałe nagrody i Wam za wspólną zabawę. Już pod koniec tygodnia nowy konkurs :)) 

Serdecznie zapraszam oczywiście do odwiedzenia stronek naszych sponsorów! Znajdziecie tam inspiracje prezentowe na każdą okazję. Polecam!

Miłej zabawy!!!

Serwis Facebook.com udostępnia wyłącznie infrastrukturę, dzięki której możliwa jest organizacja konkursu. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany ani popierany przez portal Facebook. Konkurs nie podlega Ustawie z dn. 29 lipca 1992 o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. 1992 nr 68 poz. 341)

,
7 comments on “Dlaczego lubimy Walentynki? + KONKURS i WYNIKI
  1. Choć na jeden dzień w ten wyjątkowy wieczór walentynkowy,chcę uchylić nieba dla mojej cudownej żon!Za to,że tak slicznego synka mi urodziła,zabiorę ją do Paryża,o którym tak marzyła…To będzie nasz wieczor pelen emocji i wrazeń,pod znakiem wspólnie spędzonych marzen!Będę jej Aladynem-wszystko o czym zamarzy na pewno tej nocy się wydarzy.Zakupy wykwintne kolacje,pobyt w Spa…Aż chce się krzyknąć-chwilo trwaj!

  2. Walentynki uwielbiamy to super okazja do świetowania i kreatywnej zabawy z córeczką Przygotowania do walentynek trwaja cały tydzień oprucz robienia własnych walentynek dekorujemy dom robimy babeczki w ksztacie serdusze w tym roku bedzie tort , Lenka wieczór walentynkowy spędza u dziadków wiec obie się szykujemy do wyjscia hi hi Luty to dla mnie wyjatkowy miesiąc pełeń miłosci poznałam meża w lutym i córeczka się urodziła w lutym wiec celebrujemy Walentynki spedzamy popołudnie w kinie w restauracji maż zawsze mnie czymś zaskakuje czasem to upominek czasem nowe miejsce w które jedziemy razem

  3. Dla mnie walentynki sa wyjatkowe bo z moim ukochanym mezem. A jak je spedze… hmmmm…. jak co roku. Dzien bedzie jak co dzien. Sniadanie dzieci zabawa obiad dzieci zabawa kolacja dzieci…… usypianie☺ a wieczorem jak dzieci juz beda spaly zjemy z mezem romantyczna kolacje przy swiecach i winku. Uwielbiam takie wieczory z mezem. Mozemy posiedziec porozmawiac porozmyslac. Bo przy chaosie codziennosci nie mamy na to czasu. Nawet kupilam prezent mezowi hehe malo romantyczny ale za to praktyczny zestaw srubokretow z prubowka krorej tak Mu zawsze brakowalo. Juz nie moge sie doczekac tych naszych nocnych ” pogaduszek” ☺☺

  4. kiedy byłam dzieckiem o Walentynkach nikt nie słyszał, ale był Dzień Kobiet tak hucznie wtedy obchodzony, z goździkiem, z gerberem :) ach co za czasy. A Walentynki zawsze kojarzą mi się z czymś słodkim, ciekawe dlaczego ;)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>